nennlill

Alla inlägg under juni 2012

Av nennlill - 7 juni 2012 12:09

Hejsan hejsan!

Sitter här & just hade jag lite lugn & ro.

Men mamma kom hem & nu ska jag och plocka ur diskmaskinen! Tröögt...

Tänkte att jag skulle till stan med mamma men jag hann inte : (

Sitter här & kollar ut genom fönstret & ska försöka övertala mamma att vi ska fara efter 

material till några hinder.

  

E på hugget att bygga i dag, mysho?! Nåjaa.

Har bara slöa i dag när 

det äntligen e en ledig dag! I kväll vet jag int vad jag ska gö.

Men jag ska kanske baka en rabarber ceescake. ( stavningen? hahaha...)

Eller nå kex.

kommer sekert nå bilder senare! :)

//Linnéa♥

Av nennlill - 6 juni 2012 15:08

Hej hej!

har suttit här nu en stund och nördat :)

E ganska slut efter att ha varit i gång halva dagen!

I dag på "lägret"  så hade vi 7 kamp, fast det var inte vanliga grenar!

Det var att man skulle kasta en cyckel ring över gräsålanen framm & tillbaks,

men på så några kast som möjligt!

jaa o lite till :)

Jag va just & eta så om en timme har jag träningar IGEN!

Altså det känns inte som sommarlov... : (

Men i moron e jag ledig så då! I dag har de vari rikti varmt!

Äntligen! När vi va på plan så man höll typ på att smält bort i solen!

( kanske liite överdrivi ...)

Sen efteråt fick man glass Yeey!

Om jag hinner så ska jag ut med Pricken! ♥

♥♥♥

//Linnéa 

Av nennlill - 5 juni 2012 19:12

Hejsan hejsan!

Som ni sett har jag inte skrivit i går... men det är för att jag hade så mycket 

att göra. På morgonen från kl.10 hade jag friidrottsläger till kl.2 !!! 

Efter det kom jag hem å åt & vilade för kl. 6 hade jag tävlingar.

Karin kom & kollade. Jag fick nytt rekord på häck & kula!

Sen gick det väl inte så bra.

Fanny kom inte på det i går för hon sovde över hos anna & carro,

så hon glömde bort det! :) I dag regnade det så vi kunde inte vara ute 

så vi fick vara inne. :( Mamma kom sen senare & övade slägga med oss...

Efter att jag ätit & dushat & sånt for jag till Fannys. Jasso var också där.

Först var vi ute & hoppade men vi fick liite problem med fannys lilla syster... ;)

Så då for vi in. Sen när jasso hade farit hem for vi till Lovisas. Där var vi på hennes ipad.

Lovisa lackade naglarna på Fanny, Lollo e jätte bra på att lacka små detaljer!

Så länge var jag på ipaden. Nu e Karin i Frankrike! Fuskis!!!

så i dag typ var hon på planet! ^

Ha det bra Karin! :)

//Linnéa♥   

Av nennlill - 3 juni 2012 19:42

Hej hej!

Karin jag kan tyvärr inte vara mer :(

Jaa vi åt just! ushh vad dagen gått snabt i dag!

Jag har varit ute med Pricken och sprungit och annat!

Här kommer lite bilder från vårfesten:

....

Gull Fanny!

 

Jag & Repe. Allen på väg bort! :)


//Linnéa 

Av nennlill - 3 juni 2012 16:02

Hejsan hejsan!

Karin for just hem! Vi har eti kladdkaka men vi orka int nå rabarber paj!

Sen va vi på datorn o spela nå spel. Ska ut med Pricken snart! Ska hoppa med henne,

bara man sku få nå ordentliga hinder!... De jag har ser ut som fallande pinnar med spikar i!

Nåjaa! Pricken e no sugen tror jag i alla fall! 

Nu ska ni få se lite bilder från ful/kul dagen, fick låna va Karin.







Yeah! One Dirction på vääg!

Jaa de e no Karin de där!  

    Fanny kom 2:a från hela skolan!

//Linnéa

Av nennlill - 3 juni 2012 14:14

Hej hej.

Sitter här med karin. Vi har spelat bomb it på spela.se just :)

I går skrev jag inte för pappa var typ på datorn hela dan så jag kunde inte...

I går fick vi sommar lov men det märks inte riktit för det har regnat både i dag och i går!

I går låg jag bara och slappade men i dag e jag ju med karin.

Jag & mamma ska laga om lekstugan lite, vet inte när kanske i morgon.

Karin

Snart ska vi kanske till mitt & eta rabarber paj som mamma baka!

//Linnéa 

Av nennlill - 1 juni 2012 12:31

Hejsan hejsan!

I dag har jag inte varit på så bra humör...

Jag fick just veta att den där kaninen som MAtilda skulle få är död...

Men i dag i skolan var vi först till kyrkan och sen hade vi ett program i gumppa salen.

Alva,Karin &Fanny uppträdde med en teater med några andra men det var några som buade!!!

Altså hur dum får man va???

Nåja sen sista timmen hade vi brännboll! Kul tänker ni men jag tyckte att det var jätte tråkigt och jag blev sur 

fast jag vet inte av vad!? I kväll ska jag & Fanny och ställa ut några saker till ett lopp.

Skulle måsta fara till fammos för att laga klänningen så den passar! Hoppas jag hinner.!?

Men snart kommer det en bild på hur jag hade frisyren i går och som jag också ska ha den i moron,

men kameran måst laddas så jag sku måst jö de o fast jag vet int var laddarn e?

Jag sku måst fara & laga mat till Frasse han börjar no bli hungrig...


//Linnéa ♥  


Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards