nennlill

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av nennlill - 9 juni 2012 21:00

Tjeenare!

Nu blev det så där halv sent inlägg, fast inte om man tänker på hur sent Fanny 

skriver ;) Nåjaa hej! Ska fara o se på Eva & Adam med Matilda snart så berättar lite om dan.

Vaknade helt normalt, Efter moron måle så vila Matilda & Valter lek bollen på sin plats men de vila int jag,

så di for till några som bor här på gatan. Så då tänkt jag att jag sku städa ur lekstugan tills mamma & pappa

kom hem, men jag hann int ens hälften. hehehe... Orka int. :) Efter maten så ringd Fanny & fråga om jag vila 

komma till c:plan me henne & träna på höjd & häck tills imr. Då for jag men vi kuna int träna höjd för di hadd

tugi bort madrassen! Hur dum får man vara!? Nåjaa vi fick nöj oss me häck i alla fall! I dag var det en jätte varm

dag om man tänker på de andra dagarna... Så när vi var där på plan så kom jag på att vi sku ha vatten krig! :)

Vi for till Fannys & hon böt om & tog med extra kläder. När vi kom till mitt så sa jag åt valter att han sku ta med sig 

2 kompisar som skulle vara på hans lag när vi hadd vatten krig:)  De blev ganska blött men så ska de ju vara!

Jaa så for jag & Fanny på datorn & spela nå spel. Så for hon hem och jag & eta. 

Så har jag ju o vari ut med Pricken, vi invigde det nya hindret & hennes koppel.

Vatten kriig! ;))


//Linnéa 

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards