nennlill

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av nennlill - 19 juni 2012 12:47

  Hejsan! 

Jaa har just ätit vårrullar... Hehe.

Var till stan på morgonen med mamma, Matilda & Valter.

De har inte tålamod till att shoppa! Men jag köpte den där kjolen, ett halsband & en vit topp.

Såg en jätte fin pajta men den fans inte i min storlek! Neej! Nåja hela världen gick inte under!

Har inga bilder på gång just nu så. Skulle ta med kameran när jag e med kompisarna lite mer.

Om någon timme ska jag på tävlingar... Kommer inte gå så bra! Men bara man får ihop några poäng 

så blir det nog bra! I sommar ska jag, Fanny & Karin till Alvas villa när Åbo! Ska bli jätte kul!

Saknar Alva... Men får vänta ett tag till & njuta av det "vackra vädret"! Det regnar & blåser & det är 

så förargligt!!! Voi voi! Men tur att det inte hann regna när jag var till stan!

// Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards