nennlill

Alla inlägg under mars 2013

Av nennlill - 31 mars 2013 20:18

Hej!

E här vid fannys just nu. påsken har varit kul och mycket god mat och godis har man fått.

NEJ jag har inte gått påskhäxa! Men i går efter att vi varit vid mommos så 

for jag till Fannys. Vi skulle efter 2 stycken kycklingar till Fannys småsyskon.

De var sjuka och fick inte gå som påskhäxor... Så då skulle de få 2 små överaskningar.

Så vi for till gården där de sålde dem och köpte 2. När vi kom tillbaka så blev de jätte

glada! Jo de är söta! På kvällen var jag med Fanny, vi lagade egen mat... Faktist så blev den god!

hahahah! Sen så åt vi godis och planerade en IKEA resa som vi ska på.  Ska köpa något till 

min blivande gå-in-garderob! :) Yess ska äntligen få den! :D

Men i dag så har jag typ varit med Fanny hela dan! Fammo fyller 65 i mrn så vi firade henne

idag. Nu så sitter jag och designar lite kläder... 

   

SÖTA! Mamma vill också ha höns/kycklingar men vi tar kanske till sommaren...

Sov gott....

 

//Linnea

Av nennlill - 28 mars 2013 15:21

Jopp! Nu e de påsk lov! Dagen var helt ok. Vi slutade 1, jag, Fanny och jasso for till stan

och kollade vad de har där, har typ int vari där på 10 år! :) 

Men så fo ja hem o nu så har ja vell int gjort så myki... Ska nu o eta o

sen så ska ja på träningar! Jo o i går så beställd vi våra kläder till vår förening! Di e no ganska snygg! :)

Bye byee!

//Linnéa

Av nennlill - 26 mars 2013 17:52

Hej!

Ska försöka fortsätta med bloggen nu efter en lite tyngre period :D

Men ska jag starta en ny eller fortsätta med den här? Det är ju frågan!!

Men har ju så mycket på den här bloggen sp jag inte skulle vilja ta bort! 

I dag så var det en helt vanlig dag i skolan, husis 2 timmar, finska och hissa.

Efter skolan for jag med mina bästa kompisar: Alva, Karin, Fanny, Jasso Och Repe.

Vi filmar in en liten film. På engelska! Hahaha ni skulle höra mig! Låter seriöst som en tönt!

Karin har lagat en ny blogg: Lightpinkelephant.blogspot.com

Besöök! :D Har fått mina nya spikskor som jag beställde för nån vecka sen.

Har föresten kommit över 4 meters gränsen i längd :) Jippiee! 

Ska snart ladda ner några bilder till bloggen som är från resan och mycket mer!

     

Bjöd på några gamla bilder från en resa! 

 


Summer i miss YA!

//Linnéa ♥

 

Av nennlill - 7 mars 2013 13:29

Hej.

Tänk er att efter gympan så ser du den du tycker mest om just den dan står o typ flörtar me en annan...

O man vet att man int har en enda Chans att han kommer tyck om en...

O de enda man kan tröst sig me e att koma hem till ett tomt kallt hus. De e va som händ för mig.... Så nu e ja ju på toppen humör!

så nu så skriver ja bara når de hännt nåt eller om de lustar... Jo. Men i mrn ska jag till Tammerfors o tävla, så ska packa snart.

O hoppas att int Jasso läser nu för ska baka muffins o ta me några xD Hon fyller ju år i mrn!!! 

//Linnéa

 

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards