nennlill

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av nennlill - 8 juni 2012 17:11

Hejsan hejsan!

I dag har jag varit i stan 2ggr! Första gången for vi till Prisma & citymarket och handlade.

Sen andra gången skulle vi till en loppis men det var stängt så vi for till bibban i stället.

Jag lånade 3 böcker... Sen när vi kom hem åt vi en kladdkaka som vi köpt i dag, den va rikti god! :)

När viv var klara så skulle vi börja på att bygga kanin hindrena. Men jag fick nå värsta damp så 

jag fo bort hela tiden och kom tillbaks för att jag va så nyfiken. hehhe... Men mamma & Matilda 

fick tillslut ihop ett hinder. Fast det blev typ som alla andra bara att vi måla de så kanske int världens bästa!

Om jag sku ha gjort ett sku jag no åtminstone ha laga de ordentligt & onormalt! ( hahhaha )

Men men, i moron ska i allafall jag gö ett! De ska bli som en vattengrav fast int så bred.Snart ska jag o eta 

tortilla! Mumms!

 

I går på kvällen så var jag & Fanny på nå nice run förberedelser.  De blev ganska myki att packa! Reklam & sånt...     Mycket siffror helt enkelt ;)  



                                                                                                                    //Linnéa                                                                                                                                                                     













Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards