nennlill

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av nennlill - 22 juni 2012 11:37

Hej alla jätte gulliga läsare!

Glad midsommar på er! Tack för att ni har följt bloggen hittils, det e jätte kul att ni läser den!

Men nog han jag skriva ett inlägg i allafall! Blev lite senare än väntat... Har damsugat ur bilen just.

Inte så kul. Men Det kommer bli jätte kul där! Har laddat kameran & vässt pennan & plockat med alla

saker som ska med! Tänker kanske designa något där om jag hinner! Kommer i morgon bilder från i dag!

 

Jätte varmt väder i dag också! Yess Brännbacka är som en villa men har inget vatten... Synd!: (

Skulle vilja bada!

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards