nennlill

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av nennlill - 25 juni 2012 21:22

Nu kom det i alla fall ett inlägg fast det blev nog lite sent, men nu blev det såå.

Sitter här vid Karins & har sett på en film: Legally blondes 3.

Helt okej film! Det gick bra på måndags torget! Fick i hop ca. 32 €!

& Karin fick i hop till ca. 21 €. Det var jätte kul.

 

Båda sitter & pyslar med nåt. Hahaha.

 

Karin & hennes Barbie!

 

Hahaha seriös bild! :)

 

Jasso har fotat nästan alla av de här bilderna^  

Hon var med där & tittade & fotade! + hjälpte oss med finskan! ;)

Ska sova över här nu & i morgon ska jag & Karin till stan & kolla :)

 

//Linnéa

Av nennlill - 25 juni 2012 14:54

Wow vad det är mycket rea! Den började i dag &  var till stan med mamma & Matilda.

Var till ganska många butiker men hittade bara ett par skor från shoe shop.

 

De kostade 10€!!! Älskar dem!

Det fanns mycket mycket mer men det är nåt annat...

Ska om en stund o eta & efter det ska jag lasta allt i bilen, fara & hämta ett bord från fammos & hämta Karin.

så då blir det måndagstorg för hela slanten!!!Hahaha ;)

Jag han ju inte skriva så mycket i går men på kvällen var jag med Jasso & Karin. Vi bakade cupcakes:

 

Före ^

 

Efter!

Sen skulle  Jasso hem så då spelade jag & Karin badminton.

Jag i dag:

 

Voi voi nu orka jag int vänd den så nu fick ni den sned!

Jacka: ?

Topp: Kappahl

Byxor: Code

skor: shoe shop.

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards