nennlill

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av nennlill - 21 juni 2012 20:25

Ojoj! Nu går det nog fort! Värmen hinner inte ens med...

Men i morgon är det midsommar!!! Voivoi vad det går fort! 

Men då kommer jag att vara på min fammos barndoms hem! Så då kommer det tyvärr inget inlägg! :(

Vi startar kl. 12 nån gång. Där ska vi vara me: famma,faffa, mommo Bära, fammos syster, hennes man, 

deras pojke, hans familj & vår familj. Vi kommer att äta, leka äta ännu mer & ha jätte kul! 

Kanske kommer vi att laga en midsommar stång!? Det gjorde vi för några år sedan! Blev jätte fin.

Ska ta med kameran så då får ni nog några jätte fina bilder!

Godnatt & ha en riktit skön midsommar!!!

//Linnéa<3

Av nennlill - 21 juni 2012 19:35

Ja det är nog mest vatten & vind nuförtiden! Men i dag var det ganska mycket sol också!

Yeeah! Jag har frågat mamma & jag får åka till allens villa i sommar! Wohoo!

For tidigare i dag till Karins, var med Karin, Fanny & Rebecca. Har inte varit med Rebecca på

hela sommaren!?? Nåja nu blev det av! Vi spelade gitarr & hoppade. Så skulle jag hem & eta.

Senare skulle jag på träningar. Tidigare var jag ute med Pricken, hon & Skrållan träffade varan

för första gången!

 

+

  

= Vänner! 

På träningarna så var jag bara med första halvtimmen. Resten av tiden var jag med Valter & hoppade höjd 

med honom. Han är jätte bra! 

Efteråt så for jag i bastu & nu är jag färdig! Så nu ska vi äta jordgubbar & grädde!

Muumms!

//Linnéa

Av nennlill - 21 juni 2012 10:28

Haloo!

Sitter här & vet inte vad jag ska göra... Mamma är i stan & jag ska passa Matildas kompis & Valters kompis som

har sovd över här. De är syskon. Men Matilda & Wilma har typ hittat på att de ska ha en sjukamp. så då måste jag 

vara med! Men sitter just nu & läser några bloggar. I kväll har jag träningar. Efter maten kommer jag nog att vara

med en kompis eller åka till en marknad med mamma & valter. Vet inte riktit, får se hur jag orkar. Var uppe ganska 

sent i går kväll! Blev bara ett litet kort inlägg nu men...

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards