nennlill

Alla inlägg under februari 2013

Av nennlill - 14 februari 2013 14:55

Hej!

Sitter här och e inte riktit glad!

Hahaha... Men i dag e de ju alla-hjärtansdag/ vändagen!

I skolan hade vi en kramdag, så alla som ville fick ett hjärta.

De man kramade så skrev sitt namn på hjärtat! :) Men kramade inte

den jag jag ville... S*tans fegis! Nåmen får väll vänta tills nästa år för ja tror int

att han typ tycker om mig, som vanligt då... :( :)

Men de va ju penkkis i da då å! Förra åre så va di skit många men i år va di 

max 40! :S Fick i alla fall lite godis ^^

Ska senare i kväll på träningar! Huhhhu!

 

//Linnéa

Av nennlill - 1 februari 2013 16:30

Hej! 
Ska kanske på film i kväll, Fanny, Alva o Karin har lagat en

"kortfilm" eller en egen serie. Sen i skolan så blev Repe sur,

hon sa till sina andra kompisar och nu så tror jag att de är sura på

"oss". Ja men snart så har jag haft den här bloggen i 1 år!!! 

Men det är typ en månad kvar!!! :)

 

//Linnéa♥

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards