nennlill

Alla inlägg under oktober 2012

Av nennlill - 13 oktober 2012 17:10

...Japp har vari ti kokkola me HELA familjen 

i da! Men i går så va de ju marknad.

Va dit me Fanny, Alva, Karin & Jasso.

Ska nu till Karins men skriver mer sen om va ja

köpt! :) Ska ta min nya didrikson jacka me päls 

runt huvan! :D

 

//Linnéa

Av nennlill - 11 oktober 2012 12:42

Ni som går i min klass förstår! 

Men hej! Har varit en medel bra dag  da!

Kom nästan för sent till skolan. Första timmen 

hadd vi finska prov, sen så spruta nå jävligt

dum pojkar på mig o några andra me nå medel!

De kom i en kompis öga! Men sen så på musiken så

va vår lärar sjuk, så vi hadd rektorn o vi fick fara hem! :)

Nu så hann jag ju skriv ett inlägg men sen ska jag byt om o fara 

på träningar! Sen senare i kväll ska jag på en 

till träning! Huhhu!

 

Naaaw!

 

//Linnéa

Av nennlill - 10 oktober 2012 13:29

Hej! 

E på riktit bra humör i da!

O förlåt för min dåliga skrivande...

Men i mrn har vi finska prov int så kul.

Men har typ int öva nå ( Har int orka...)

Men har haft en ganska bra da i da!

Fick 9 i Fy/Ke prove... Nöörd!

Men så så vi på film på engelskan.

Så nu måst ja vell laga finskan o så får vi si va som händer sen!

//Linnéa

Av nennlill - 7 oktober 2012 19:14

Hej...

Har nvari på läger så har int kuna skriv nå. Har vari skit

kul där! Men när man kommer hem så e ju då förståss Pricken dö...

Så nu kan vi ta en liten tyst minut.

     

   

Min FIINA lilla kanin...

 

//Linnéa

Av nennlill - 2 oktober 2012 17:18

Hej! 

E inne i julen nu som ni kanske märker...

men har vari me Karin nu hela dan. Hadd orientering 

på gymppan. Va typ bara jag o Karin som vila ha de...

Efter skolan så öva vi på Fyke prov. Har de på freda.

Hadd matte prov i da, fo ganska bra hittils så vet ja att ja

har i alla fall 1 fel. Ska fortsätt me julkalendern nu.

Ninja Karin ;D  

 

Yeyy pedo smile :)

 

//Linnéa



Av nennlill - 1 oktober 2012 17:23

Hej! 

Har i da vari me Karin vi håller på att laga en julkalender,

ja ja vet att de e tidit men förra åre så börja vi 1 da före december så vill no

få klart den i år... Men kanske så ska ja vara me Karin & Alva nu om en stund.

Ska ring åt dem. Men nu så har jag bara vari på datorn o slöa... :)

 

En "gulli" bild som Alva har rita ;)

 

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards