nennlill

Alla inlägg under augusti 2012

Av nennlill - 29 augusti 2012 17:56

Jahaa så det var inga fler som frågade? Fick in 4 frågor påtyp 5 dar! 

Orkade ni inte eller? Nåja de som läser det här, sista sjansen! Kommer vara borta nu så när jag kommer

hem så slutar frågestunden!  Fråga på & inte ignorera det! För det var ju lite tråkigta att ingen frågade.

De fyra som frågade de var de jag känner! Tack till er! Okey men nu så får ni fråga lite meer!

 

//Linnea...

Av nennlill - 24 augusti 2012 18:16

Heej!

Fick lust att ha frågestund för Alva & Karin har haft det så de lagade svaren i dag när jag var med!

Så nu ska jag ha frågestund! Så kör hårt & fråga på!!!

Ni kan fråga allt mellan himmel & jord!!!

Men i dag var jag med Karin, Alva & Fanny! Vis pelade in svaren & hoppade på Karins

studsmatta. 

   

Okey men nu: BÖRJA FRÅGA!!! XD XD XD!

 

//Linnéa

Av nennlill - 23 augusti 2012 14:08

Hej!

Nu tror jag att jag inte har hunnit skriva sen jag fyllde år...

Dumt av mig :) Men jag hade en bra födelse dag & nu så ska jag bara sitta hemma

& lata mig! De andra skulle & plocka bär tills husis... Har i frysen så jag ville inte.

Men i dag sa var det lungt & skönt, för 6orna var till fäboda i dag. Men vi hade finska så

det förstörde lite av dagen. Men det är nåt konstigt, hur jag än äter så blir jag skit snabbt hungrig

på nytt! Så snart ska jag & äta ( har inte ätit sen jag kom hem) Hahaha!

Ska också snart designa kläder i min nya design bok! Fick den av alva & resten.

Men nu så får det bli en liten paus så kommer det säkert mer inlägg senare!

       

Lite random bilder från i sommras!

 

//Linnéa

Av nennlill - 18 augusti 2012 11:30

Hej! Har nu ställt till det 

till "kalaset". Har bakat muffinsarna & i går så hjälpte Karin & Fanny

mig med att städa ur lekstugan. Så nu kan ni komma! :)

Hahaha nej det är ju först i kväll! Ska bli jätte kul! Mamma, pappa 

& resten skall till en villa så vi kommer vara ensamma på kvällen :)

Men de kommer typ att väcka oss på mornen för då fyller jag...

Men i går kväll så for hela familjen + Valters kompis & Karin & Fanny

till Fäboda & simmade. Det var jätte varmt vatten!

 

//Linnéa

Av nennlill - 16 augusti 2012 16:21

Hej! Har just kommi från matbordet & nu sitter jag här & undrar vad jag ska göra. 

Funderar på vad de kan ha köpt? Hahaha liite nyfiken eller? 

Men jag tror jag ska ringa till någon av dem nu? Men det är en dum sak med datorn,

t knappen är typ sönder eller nåt! Bara om man trycker skit hårt kommer det ett t!

Störande! Så i bland när jag skriver lite snabbare så kommer det inte!

 

//Linnéa

Av nennlill - 16 augusti 2012 14:05

Hej! Nu har ju skolan börjat & då har jag ju

inte hunnit skriva nåt som ni märkt!

Skolan tar ganska mycket tid läxorna tar inte så länge men sen är man ju med

kompisarna också så då hinner jag inte skriva nåt! Sorry!

Men i dag så fick vi våra nycklar till  våra skåp. Fick ett högst upp men det är nog bra!

om ni undrar varför jag hinner skriva i dag så beror det på att alla skulle & köpa

presenter till mig... Fyller år på söndag!!! Snart är jag 13!!!

Så de ska sova över här från lördag till söndag!

 

//Linnéa

Av nennlill - 13 augusti 2012 07:58

Hej! Nu ska jag fatta mig kort! 

I går var jag med Karin. 

Nej så  kan jag ju inte skriva!?

Nej i går så från morgonen så var jag på datorn, men kunde inte sätta något inlägg för 

Valter ville att jag skulle spela åt honom :(  så efter maten försökte jag att

få tag på först Fanny men hennes juppi var typ avstängd eller nåt så jag försökte ringa Karin, 

 men hennes var utan batteri! Så då försökte jag att ringa till Fannys hemtelefon.

Men den var frånkopplad!!!  Alla andra var typ borta så då for jag ut med Pricken i stället.

Sen klockan 4 så ringde Karin & undrade om jag kunde va. Så såklart kunde jag det!

For till Karins & vi pratade lite. Sen skulle jag hem men Karin kom med.

när jag haddeti så fo vi ut & plocka blåbär!

Fick no ganska mycket! Men i dag efter maten skall jag, Karin, Alva, Fanny  och Jasso till 

Feboda! Ska cyckla dit! hahaha ska bli kul!

 

//Linnea!

 

Av nennlill - 10 augusti 2012 16:09

Hejsan!

Har ju varit med Jasso men hon for hem för en stund sedan. 

Vi spelade ett spel, åt blåbärspaj & kastade fresbee. Sen skulle hon hem.

Nu vet jag inte vad jag ska göra så jag sitter här & bara tittar på datorn!

Jasso sa att Karin hade sjuk mage, fanny är borta & allen vet jag inte var hon är!?

Såå då får man väl bara sitta :(

Känner mig som en jätte stor soffpotatis!



Haha!!! nu vet jag inte riktigt om ni ser bilden för man kan inte kopiera

bilder till bloggplatsen så här men jag ska se om det funkar i alla fall?

nej det funkade inte så jag tog bort bilden! Faan!

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards