nennlill

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av nennlill - 20 juni 2012 19:34

Hello! 

har just kommit från stan andra gången! Var  till K:market med Valter & köpte godis.?

Pappa sa att vi skulle det så då blev det så!? Nog för att det bara e onsdag så jag undrar jag...

Det blev ganska mycket! :) Men filmen var nog ganska bra!! Innan jag for dit så var vi vid fammo

& faffa. glömde bort tiden & kom för sent till mötesplatsen... Voi voi! att man aldrig lär sig att titta 

på klockan... Men som tur han jag dit innan bion började. Efter bion for mamma, Matilda, Valter &

jag till en loppis. Hittade en vas & en ram till lekstugan. Mamma hittade också nåt.

Vill & bada! 

 

 ' 

Här går det fort!


 

Slappar loss! 

Sugen??  

Voi voi! Ett simparadis... 


 

Några härliga bilder från några år tillbaka!!!

//Linnéa

 

Av nennlill - 20 juni 2012 11:41

Tjenare!

Hehehe! Hej! E på bra humör i dag! Har vaknat bra tid & halv 5 i kväll ska jag på

bio med Karin & Fanny. Det är en film som heter LOL! Handlar om några ungdomar typ.

Låter ganska bra! Matilda ville också på bio men det kommer inget som hon vill se på ännu.

Först om 9 dagar kommer  nå som hon kan se på. Nog för att hon vill komma med & se på LOL

men det får hon inte för mig... Nåja, I går var jag ju & tävlade. det regnade & det var mycket myggor

& annat! Men det gick nog bra! Fick nytt rekord! Vi var där länge. Hejdå...

Ska ut med Pricken. Myggorna biter nästan i hjäl henne! Stackarn!

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards