nennlill

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av nennlill - 29 juni 2012 19:27

Huhu! Har varit en ganska lång dag i dag! 

Har ju varit på kanintävlingar & varit på bio, IGEN!

Jag hade anmält Pricken till 10cm klassen & kom 2a. Så jag ville 

testa om hon klarade av 20cm lika bra. Så jag efter anmälde mig till 20cm

& kom först!!! Men sen blev det brottom! Skulle ju på bio med: mamma, Valter,

Matilda, Tilda, Otto & Elian! Det blev nog ganska trångt i bilen men det gick!

Det var jätte lång kö & det tog jätte länge! Men när man väl var inne så var det jätte

skönt! Filmen var jätte bra! Rekomenderar! Den var inte kanske så barnslig som jag

trodde! ;) Ett gott skratt fick man i alla fall! 

Åt just & Tänkte att jag skulle hinna vara med Karin men tyvärr blev det lite sent!

 

Slö katten frasse ligger just nu & sover på mammas kuddar!

Haha hade ingen bild att sätta ut nu men det får jag försöka att orka med i morgon!

Men i dag har det varit faktist väldigt varmt! typ +19?

 

//Linnéa♥

Av nennlill - 29 juni 2012 11:09

Hejsan hejsan! Hann inte skriva mer i går sorry!

Men jag hade träningar & det gick jätte bra! 

I dag så ska jag & tävla med Pricken. Så om en stund ska jag träna!

Nu ska vi snart äta. det här blev tyvärr inget långt inlägg! : (

 

Hon har blivit fetare med åren! Haha inte så där smal nu! Undrar hur hon ska 

få plats i transport buren!?

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards