nennlill

Alla inlägg under december 2012

Av nennlill - 31 december 2012 18:31

Jaha då har jag inte skrivit igen på länge...

Men nu så sitter jag här vid Fannys och ska fira nyår här ^^

Ville inte fira hemma för då skulle jag ha suttit och stirrat in i en vägg...

Yeyy! Ska snart ut och fota raketer med min nya KAMERAA! canon eos 1100D  <3

Ja så fick jag kläder, godis och ett present kort till H&M :)

Var en bra Jul men kusinerna var lite störande...

Det första de gjorde var att laga sönder Valters nya fotbolls spel :)

Men nu ska jag fara skriver mer o sätter opp bilder senaree!!


//Linnéa

Av nennlill - 11 december 2012 16:19

...så kommer det mera bilder! 

Och då blir bloggen lite mer av mode! Jag vill ju bli designer!

Så då kommer jag lägga upp bilder på det jag lagat och ska laga!

Jag har lagat min julfestklänning! Jag har beställt ett par skor från nelly.com.

Blir typ 180cm! Shitt! Men men... Det är ganska kul att vara lång! 

Men har varit och shoppat ganska många ggr sen jag skrev sist! 

men jag fick bara lust att skriva nu! Har ätit och nu ska jag bara 

vara o lata mig ;)

           

i love this pictures ♥♥♥


//Linnéa♥

Av nennlill - 11 december 2012 13:07

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på 1 och en halv månad!

Men kommer kanske att fortsätta pausen till efter jul men jag vet inte!

Ja men så är man ju sjuk då! Så nu är jag hemma och typ har inget att

göra! Alva & Karin har tagit bort sin blogg! ( Vaföör???)

men prata just me jasso. Läxor ni veet!

Men ti julklapp vet ja att ja får en system kamera! Yess!

okej men nu årk int ja skriv nå mer men de kommer 

kanske några inlägg i veckan! :(


//Linnea

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards