nennlill

Alla inlägg under april 2012

Av nennlill - 30 april 2012 14:15

Okej, nu kommer min familj:

Min pappa heter Mathias ??år,

Mamma: Pia e ??år,

Lilla syster: Matilda 10år,

Lille bror: Valter 6år.

Så har vi ju djur oxå! De heter

Min kanin: Pricken(flicka)Hon e bra på att hoppa och busa o e väldigt söt o snäll!

Matildas kanin: Totte(pojke)En liten lurifax som gillar mat o att busa och han e förståss oxå söt!

Allas katt: Frasse(pojke) En lat o stor, fet katt som oftast tigger mat, sover och äter! HAn sväljer maten hel!

Kommer mer om typ 2 dagar!...

//Linnea  

Av nennlill - 29 april 2012 07:45

Hej hej!


från några inlägg tillbaks så så jag att jag gillar rävar, men oxå ugglor! De är oxå jätte gulliga med sina ögon!


  

Gulliigt!!!

ska o åka i dag med! Har typ sett jätte många renar! Det är fint väder! Hoppas det är det där hemma med!

Men nu ska jag o eta moron mål!

// Linnea ♥

Av nennlill - 28 april 2012 15:15

Hej!!


E i backen just nu har hyrt en snowboard! Har ingen egen så får hyra... Skulle vilja ha en egen men... 

 

Ser ut så här där! Fast nu är det inte lika snöigt! Mer slaskigt!!! Kuul!

I bland åker vi till ett is cafe! Det är fint men snart trr jag det stänger för det blir för varmt & det kan rasa!

När vi är på väg dit så har oftast en tävling om vem som ser flest renar!

 

En gång sa jag i mistag att en brev låda var en ren o nu retar di mig för det ännu!

// Linnea

Av nennlill - 27 april 2012 15:00

Hejj!


Detta är mitt första tid instöllda inlägg! Kommer laga några sona för på fredag ska jag bort, ska rill Ruka o åka slalom!

Så antagligen är jag på väg i bilen nu så! Vi far dit med vår familj o min lilla systers kompis familj, mamma o pappa e typ kompisar med hennes mamma o pappa??! Så det här e typ 4:de året vi åker till Ruka med dem! Slautade skolan kl.12 så jag hann inte ha TX!!!  Nåja det är inte hela världen!? Föresten, vad är ert favorit djur? Mitt är såklart katt men också räv, jag tycker de är så gulliga!

 

stackarn! Den ligger ensam på vägen! 

ååh vad de är sööta! Vi kommer fram i dag så då ska jag packa ut och sova så jag kan ränna i morgon!

Men nu har jag inget annat att skriva om! // Linnea

Av nennlill - 26 april 2012 12:11

Hej! 

sorry att jag inte bloggade i går! Men det var fullt upp!

Var på träningar och sånt!

Men i dag så var det fotbolls uttagningar men jag o Rebecca skulle inte med så det var bara vi + pojkarna på bildkonst timmen! Men på finskan fick vi ha lite kulare i dag! En elevs telefon ringde och läraren skulle ta den så blev eleven arg och började typ svära o sånt så hon fick gå till rektorn...     Nåja det tog i alla fall en stund så då fick vi göra lite vad vi ville! Kul...Men i morgon så ska vi till Ruka yess!!! Ska bli så kuul! men det kommer kanske inlägg till måndag o tisdag om jag hinner skriva! Men jag har ännu inte börjat att packa så skulle måsta jö de snart!!

Men komentera gjärna till inläggen! Eller nåt...Men i går efter skolan var det stafettkarnevals träningar! vi var ute och det var jätte varmt! Typ 15 grader ellr nåt!   Men i dag är det inte så varmt det har duggat och e ganska mulet. Trååkigt! Men nu sitter jag o nördar på nå cafe spel som e ganska ok!

Det är på spela .se!

// LInnea 

ps. hade lust att sätta många smileysar! 

Av nennlill - 24 april 2012 14:09

Nu kommer det komma 10 saker om mig i olika inlägg, men det kommer ine varje dag! så ni får se lite extra!


1: min famijl

2: Mat/godis jag gillar

3:Någon jag inte tycker om

4:Någon jag gillar

5:Bästa kompisar

6:Det jag hatar

7:En hämsk händelse i mitt liv

8:Något jag aldrig kommer glömma

9:Någon jag aldrig kommer glömma

10:Något nästan bara jag vet

Det första inlägget kommer kanse i morgon!?


// LInnea

Av nennlill - 24 april 2012 13:28

Heej... Känner mig så hopplös! Men det går väll över nån gång?! Skulle bara villa vara hemma i dag men snart måste jag börja ställa mig för i kväll, måste vara där typ jätte tidigt! Fattar inte varför?! Men jag kom just hem från skolan. Vi hade modde prov, det var mindre än en sida! Tufft. Så skulle vi presentera nå författare oxå... TRÖÖGT!

I morgon har vi matte prov, åhh så nu måste jag igentligen öva men orkar inte. Men skulle vilja att någon skulle kunna 

tycka om en, alla pojkar tycker typ om samma flicka! Fattar inte varför... Nej men nog finns det fler flickor men jag överdrev bara! Men det kommer inte hända i första taget! 

// Linnea 

Av nennlill - 24 april 2012 07:58

Som sagt börjar jag 10... Så nu har alla åkt och jag kan vara för mig själv här!

Skulle inte orka fara till skolan, men måste väll det! Har inget att skriva om just nu så jag vill inte tråka ut er.

Men i kväll så är det tävling. Vi ska springa 1,5km Hoppas det går bra!

Blev bara ett riktit kort inlägg! Sorry!

// LInnea  

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards