nennlill

Alla inlägg under mars 2012

Av nennlill - 31 mars 2012 09:02

Åh hej å hå!

Snart har jag träningar men jag hinner bra skriv ett inlägg först!

Jag vaknade typ 8 men de kom int o väck mig när de väckt de andra!?

Mystiskt!!! Men just fo mamma & syskonen till mommos!

  & de blev försenade som vanligt!

Men jag kommer hinna bra för har lagat mig redan! Otrolit!

Men nu ska jag int trött ut er mer! Så det va no ba lite om mornen!

// Nenne 

Av nennlill - 30 mars 2012 20:38

Yess!

I dag har jag haft kul!

De två sista timmarna hade vi TX...

Jag fick färdig min tubhalsduk!!!

Efter skolan var jag med fanny. Vi såg först på TV, sen hade vi en rolig

hinder bana... Det var som ett tungt tränings pass.

Jag, Fanny & Jasso skulle merätt ha farit på en lenkk & efter det 

till simmhallen... men så blev det inte för Fanny skulle på kalas...

Men när hon skulle bort måste jag ju fa hem!

Så då laga jag mat med pappa så länge mamma & syrran var ute & hämtade 

nåt. Jo jag & Fanny hade typ bestämt halft att hon skulle sova över vid mitt efter att hon kom hem efter 

kalaset men jag tror det blev lite för sent för det!

Men efter maten var jag och pappa cycklande till en butik & köpte godis!

Så nu har jag trykt i mig jätte mycket!!!

men nu börjar det bli lite sent så hej hej!

// Linnea 

Av nennlill - 29 mars 2012 14:11

Ja a

Nu har det ringt och pappa har varit hemma och jag har försökt att göra något kul!

Men det blir bara små kula grejjer...

Har matat kaninerna,varit inne på en tråkig sida och kollat lite men annars

e det inte så märkvärdigt!

Ja som ni kanske vet vill jag ha mycket komentarer!

Spelar roll vad det handlar om! Okej kanske inte fula saker men annars allt!

 

  Karin fjantar sig...  Har varit & badat!

  


Ska spela kort!

sova över party ! Jag tror vi snart kommer ha det i gen! Längtar!!!

//Linnea  

Av nennlill - 29 mars 2012 13:07

Hej hej!

Det var en stund sen jag kom hem men har nördat på ett spel!

I dag i skolan var det inget specielt.

När vi slutade frågade jag typ alla om de kunde va men så här svarade de:

Alva& Karin: Nej tyvärr vi måste köpa en present ( de ska på kalas )

Fanny: Jag vet inte ska på gymm eller & spela pingis till en i vår klass,

Jasso: Jag måste städa rummet.

Så nu e jag hemma och har inget att göra...

Men jag har laddat upp lite bilder så nu kommer det mer i gen!

Det e kul att pyssla med blommor på sommaren!

Som Fanny säger: en krocks, flera krockisar!

ÅÅh vad fina ögon han har!

Voi voi!, latmasken nr. 3!

//nenne!       

Av nennlill - 28 mars 2012 19:30

Hej nu har jag just kommit hem från träningarna.

E helt slut!!!

Fast det var inte så tunga träningar i dag, vi hoppade häck,

stötte kula & kastade diskus...

men nu e jag hemma, har druckit oboy och ätit!

så nu kommer bara ett litet god natt!

Skriver mer i morgon!

Och om ni tycker bloggen e bra så tipsa era kompisar!

skulle vara snällt!

// Nenne

Av nennlill - 28 mars 2012 13:49

I går efter skolan var jag ju med: Alva, Karin, Fanny & Jasso...

så sa jag till min lille bror att han sku fa bort.

O så måsta jag lyft i väg honom...

Han blev sur och sparka mig o då blev jag riktit arg!

Så sa han att han vila ha nintendon, men den spela fanny på,

så då kom min lilla syster opp å sa att jag sku ge den till henne!

så sa jag att jag o får spela på den.

då kom hon helt opp o så såg jag att hon hade mina före detta favorit byxor på sig!

Å då börja jag rop lite ful saker åt henne! Jag blev helt förbannad!

Jag sa ti mamma att vafö hon ger mina saker till henne utan att fråg...

Så då måsta jag fa i mitt rum och kompisana hem!!!

Men i dag då...

I dag e det mycket varmare! Det är riktit hett!?

På bige hade vi ett förhör man kunde få 17 poäng, men jag får typ bara 8...

Hade inte övat men...

sista timmen hade vi gympa, vi skulle till fitness!

Det var kul fast lite tungt!

Sen senare ska jag kanske va med karin och fanny men det vet jag inte riktit ännu.

Och så har jag ju treningar i kväll oxå!

Kommer bli en tung dag!

   

förra våren...  

//linnea

Av nennlill - 27 mars 2012 14:19

Tjabba!

Altså inlägget i morn blev lite udda men hade inget att skriva om!

Första timmen hade vi musik, vi skulle spela en låt. allihopa hade ett instrument!

Jag spelade bas... Så nu är min tumme helt uppsväld!

Men det lät väll inte så bra...

sen hade vi matte och modde.

På modden var klassen helt galen!

men nu e jag med Alva, Karin och Fanny.

Snart kommer Jasso.

i kväll har vi träningar...

Fanny e lite mystisk... springer runt och skrattar!?

// Linnea  

Av nennlill - 27 mars 2012 08:07

Åh min lille bror kom och väkte mig i morn!...

Jag börjar 10 så det e inte så skönt att han gjorde det!!!

I dag tänker jag ta lite andra kläder på mig för det blir bara varmare och varmare!

 

men kanske inte såå varmt!

Detta var när vi var till Teneriffa!

Coola grejjor har de i alla fall!

  

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards