nennlill

Alla inlägg under juli 2012

Av nennlill - 29 juli 2012 09:28

Hejssan! Skall om en liten stund till Åbo & hälsa på mina kusiner.

Tyvärr så hinner jag inte göra några tidsinställda inlägg för vi far så snart!

Men kommer hem om ca. 4 eller 3 dagar! Så då kommer det bilder!

Men hejdå!

 

Av nennlill - 28 juli 2012 19:37

Heej!

Har just kommit ur duchen efter tävlingarna hela dagen.

Jaa det har varit jätte varmt i dag. Fick sitta under paraply när man 

väntade på sin tur. Gick inte så bra... Men det var kul! Har inte kunnat

skriva då tidigare i dag & i går! Var i går till en villa & var där hela kvällen.

& Nej jag har inte ännu laddat upp bilderna tyvärr!

I morgon ska vi till Åbo på kvällen & hälsa på våra kusiner. 

Ska börja packa sakerna nu. Men annars sitter jag här & myser i min One piece.

Men bye bye!!!

 

//Linnéa

Av nennlill - 26 juli 2012 19:15

Neej tyvärr har ännu inte orkat ladda upp bilderna!

Men har varit hemma nu en stund & nördat på datorn!

Den är skit snabb & jätte lätt att vara på, man måste nästan inte ens

trycka något på tangenterna för att det ska komma en bokstav!!

Men Fanny ringde just & Frågade om jag Jasso & hon skulle såva över någonstans?

Så nu kommer de hit så ska vi ha en flick kväll! Ska sova här:

 

Men det kommer inga inlägg därifrån i kväll, får inte ta ut datorn för pappa, han tror att jag ska vara på den hela natten!

Nåjaa han skulle nog ha haft rätt... Men nu ska man ställa till det tills de kommer!

 

Av nennlill - 26 juli 2012 15:49

... Tyvärr blir det inte nåt av det jag fotade i dag på stranden för kameran måste laddas!

& nu ska vi och äta till min gamla mommo. Har ju varit hela dagen på stranden.

Varmt men väldigt blåsigt! Var kul simmade & solade men hejdå!

 

Hittade en gammal bild som passade, till den här stranden var vi!

 

//Linnéa

Av nennlill - 26 juli 2012 10:13

Hej nu kommer det några svar på frågor jag fick i går men orkade inte svara då.

1. Vem är du kär i? : ingen just nu :(

2.Vilken skola går du i? : "Dårmans", OX.

3.Är du kär? Nej det är jg inte.

4.Bor du i uppsala eller Stotocholm?: ingen dera!

Så det var det! Men i dag är det fint väder så vi skall antagligen till stranden

i dag! Äntligen!!! Har typ varit det kallaste sommarlovet på 10 år eller nåt.

Ushh har bara simmat 3 ggr i sommar! 

Kommer inga nya bilder nu för laddaren är där uppe och jag måste sluta nu så.  

Men som tur har man ju poolen!

 

//Linnéa

 

Av nennlill - 25 juli 2012 21:38

Heej!

Sitter här i VARDAGSRUMMET nu och skriver!

Familjen har fått en ny dator! Har inte kunnat blogga nu för att den gamla

har varit sönder! Men var i går på Alvas kalas. Men hinner inte skriva så mycket

mer nu pappa vill typ på den! ;) ska sätta in bilder från kalaset i mrn!

 

//Linnéa

Av nennlill - 23 juli 2012 08:28

Nu skall ni få en son där konstig bild på var jag är på datorn!?

 

Jajja här sitter jag & skriver inläggen & lite till!

Men men! Ska & köpalite presenter i dag. På kvällen ska jag & tävla så får

se hur mycket jag hinner vara på datorn i dag!? :)

 

//Linnéa

Av nennlill - 22 juli 2012 18:49

Hej nu var jag färdig med etase!

Har just prackat med att ladda upp några bilder!

Så nu kommer det lite av allt möjligt!

 

uppsii! Blev suddig! Men fotade bara 3 naglar de andra blev helt förstörda!

Det står ju tor, men det skall nog vara nåt annat. Men tor heter min kusin!

 

Gulliig! Köpte den när jag var & shoppade. 1.50€ seppälä.

 

Lag bara ut 2 bilder men de andra var inte så fina :)

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards