nennlill

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av nennlill - 23 juni 2012 16:21

Voi voi! Nu var jag & badade i alla fall! Kommer bli skit sjuk!

o det var jätte kallt! Men nu har jag laddat upp lite bilder!!

  

 Maten vi fick i går ^

 

Det jag hade på mig: 

Paita: blossom

shorts: H&M

tajts: seppälä

 

Flög drake, fast det blåste inte så det var inte så enkelt...

 

Flaggan skulle ju också vara med :)

 

fammos goda kaka!

 

stortallen nerifrån!

 

& stortallens ålder!

Några saker som får mig att skratta:

 

Jassos roliga miner!

 

Valter ska bli simmhoppare! ;))

Hahaha skrattade mycket åt den sista bilden!

Men när pappa frågade om fannys hade satt upp sin pool ännu så sa jag ju nej!

& då frågade pappa om vi ville ha en nästan lika dan!

Vår är ju bara en gummi men han menade en som är halft nere i marken!

Men vi får se!

// Linnéa

Av nennlill - 23 juni 2012 14:16

Halojsan!

Har varit ute & kört med pappa. Bara & svängde & så.

Matilda & Valter håller på att bada i poolen, fast det är typ 4 grader!!!

Valter har just gjort magaplask! Gissa om det skvättade!? Jag ska inte & bada e för förkyld : (

Fammo & faffa ska komma hit på kaffe & rabarber paj. Jag har nog ändå liite lust att bada...

Hoppas jag får för mamma :) Längtar tills fredag, Alva är här då! Hon ska kanske ha "kalas"!?

 

Pricken sitter i uteburen & kuckar. Hehehe! :)

//Linnéa

Av nennlill - 23 juni 2012 12:25

Prosit prosit!

Jaa det var en bra dag i går! Har fotat men hinner inte ladda upp nu.

Kommer säkert senare i kväll!? Men vi var 14 st. & det var god mat & mycket myggor!!!

Sovde över där med fammo & Matilda. Vaknade kl. 6 på morgonen & kände att mina ögon kliade

& att jag måste snyta mig! For & snöt mig men kunde inte sova, var uppe till 8 & hela tiden måste 

jag snyta mig! Då började jag läsa en bok, läste ut den på en halvtimme. Så somnade jag! Sov i 1 & en 

halv timme, vaknade for & snöt mig & somnade om. Åt korn flakes & kladdkaka till morgonmål...

Men sent i går kväll for vi också till en jätte stor tall som kallas stortallen. Men nu när jag har kommit

hem så har jag varit ute med Pricken & lagat poolen. Vet inte om jag ska bada i dag? Är så kallt vatten.

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards