nennlill

Alla inlägg under september 2012

Av nennlill - 29 september 2012 16:42

Hej!

som ni märkt så har jag ju inte skrivit på ett tag...

men har väl haft myki att göra o annat.

E nu hos Karin & väntar på att hon ska eta färdit.

På mornen i da så va ja ut på länkk. Sen så kom Fanny &

Karin efter maten. Så for vi till simmhallen, o nu så har vi vari 

där hela dan nästan. Men Fanny & Karin ska sova över vi mitt.

Har o vari till K-cuper o köpt lite gott... Hon som satt i kassan måst 

tro ja e nå värsta fetto! Nåjaa :) Men sen när ja e hemma så ska vi o 

hyr en film. Vet int va de blir men.      

Lite bilder sen några dagar tillbaka. 

Den dä bilden på mig sku ja vila ha som profilbild ;)

 

//Linnéa


Av nennlill - 27 september 2012 18:40

Hejsan! 

I da så har de vari en bra da! Fast man hadd finska! 

Var me Fanny & Karin efter skolan. Prata o fota.

Sen nu så har ja bara öva på läxorna, laga några saker i en bok & 

vari på datorn. Karin ska skick några bilder på mig så jag kanske lägger

upp en nu profil bild :) Men ska si om ja jör de i mrn. Men nu så ska ja 

si på tv ...

 

//Linnéa

 

Av nennlill - 25 september 2012 16:37

Hej!

Har ju inte skrivit på npn dag men har väll inte mått så bra,

inte feber elr. nåt utan fått veta nå ganska konsti saker...

Sett o för den delen :( Men nu så e de väll ganska bra...

No va de kul i går. Hadd modde "prov" i da. Gick väll så de.

Men har nu komi hem från Jassos & ska om en stund ti Repes.

Men nu så e ja lite trött o ska laga läxorna :(

Så ...

 

//Linnéa

Av nennlill - 22 september 2012 10:07

Hej!

Håller ännu på att vila mina fötter efter i går! Helt skit kul där!

Hade kanskse lite fel skor på mig men lärde mig en läxa... Så många som jag 

kände trodde inte att så många från klassen skulle komma... :)

Men kul var det!  For hem kl. 10.45 tiden men vila no vara till 11 :)

♥♥♥

Men i dag så ska pappa ha "kalas" för hans "måpå" kompisar.

Så ska kanske me dit men vill no vara me kompisarna! 

Men vi får se hur de blir :) ♥♥♥

 

//Linnéa ♥ ;)

 

Av nennlill - 21 september 2012 15:15

Tjenaa!

Ska snart börja byta om & laga mig men nu så ska jag

cykel ti Code o köp ett par byxor.

Men sen så ska de no bli kul ( hoppas ja ) Men ska 

fara dit me Fanny, Jasso, Alva & Karin! Repe kuna int koma,

stackars henne... Men no ska de bli kul i alla fall :) Nu ska ja

böri fara så ja får di där byxorna men om ja hinner så kommer de lite sen o! 

På husis så baka vi äppel paj & laga risotta de va no rikti kul & GOD!!!

 

//Linnéa ♥

Av nennlill - 20 september 2012 14:26

Hejsan! Har nu inte skrivit då på nån dag men nu så kommer det!

Har i da varit på sportplan & tävla för skolan. Va me i höjd. Det fo no kanske

int så bra för mig men Fanny vann! :) Sen så var jag där & titta på fast jag int hadd 

nå mera grenar. Blåst skiit myki trodd jag sku blås bort elr. nå! Sen så va de svin kalt o!

Men sen så måsta man int ti skolan nå efter att det va slut fast man endå hadd en timme

kvar i skolan! Men nu så har ja eti & bara vari på datorn. Sen måst jag laga skones

som läxa tills i mrn. på husis. Efter de om jag hinner då så ska jag kanske vara me Fanny,

Karin elr. Alva? Men nu så ska jag fortsätt ti vil & bara vara ;)

   

Några random bilder ;)

 

//Linnéa

Av nennlill - 18 september 2012 16:24

Hej!

Har varit hemma nu en ganska lång stund. Skolan var nog bra... :)

Efter skolan så for jag på hejjarklack träningar men nu så ska ja laga 

läxorna, tröögt... Men blev bara rikti kort men i alla fall nå nu då... :)

 

//Linnéa

Av nennlill - 17 september 2012 16:51

Hej!

Kunde inte skriva i går för var hela dan vid fammos barndoms hem. Var & plockade

lingon & fick ihop till ett embar. Sen så har jag pina ved & plocka andra bär... Men

sen när vi skulle hem så fick jag 20 euro & choklad, Bortskämd???  Nåjjaa...

Men i dag i skolan så va de väll hel ok. Hade textil! Men symaskinen krångla så de 

blev väll int så bra... Efter skoalna så var jag men Fanny, Karin & Alva. Var först ti Alvas

men for sen till Karins. Vi Karins så va vi på datorn & Alva & Karin sku laga en ny header 

till deras blogg: AlvaKarin.blogspot.com Besöök! Men funka int så vi var bara på datorn o kolla.

Så nu e jag hemma o ska kanske fara o si på min lilla kusin ♥ Men vet int men e helt slut.

Karin, jag kan no int va i alla fall... Men nu ska jag bara lata mej & va på datorn :)

Sen när jag får en ny kamera så ska ni no få nya bilder men nu så e de så kråtot ti ladd upp

så jag ork int... :(

       

"Gammla minnen" 

 

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards