nennlill

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Frågestund!

Av nennlill - 29 maj 2012 16:34

Hejsan hejsan! 

Nu blir det en fråge stund så ni får fråga allt från himmel till jord!

Om  nån dag kommer jag att skriva alla svaren i ett inlägg! + frågorna :)

Ja men i dag, vi har ju haft knytkalas och såg på en tråkig fim :(

Efter skolan for jag Fanny och Karin till stan för att söka efter en klänning till Fanny.

Det tog ett tag men till slut hittade vi en och den var ur söt på Fanny! Ni skulle bara se den! ♥♥♥

Jag hittade också en gullig klänning, nog för att jag har den redan men den e för stor... Och 

kanske inte lika fin som den jag och Fanny hittade...

Så klart e den ljus blå! :)

Men nu undrar jag hur jag ska ha håret?

Lockigt eller flätat upp i en "knoku"??? Komenteraa.

Nu när mamma kommer hem ska jag och hon och se på klänningen!

Och sen ska jag vara med Fanny & Karin!


//Linnéa

 
 
Karin

Karin

29 maj 2012 16:58

Faworit färg?
Vilka bloggar läser du?
Favorit godis?

http://AlvaKarin.blogspot.com

nennlill

30 maj 2012 13:52

Det tror jag nog du vet, men det är blå.
er, fannys, moas, jassos och kommer inte på det nu...

 
Lina och Lena

Lina och Lena

29 maj 2012 16:59

BH storlek?
Favorit film?
Är du alergiskför nåTT?

http://pyjamasbrudarna.com

nennlill

30 maj 2012 13:51

jaa du, om ni så vill veta 65A :)
Ingen aning!?
För pollen och lite för djur :(

 
Alva

Alva

29 maj 2012 20:36

Fråga: Har du inte redan en klänning?? :)
och jag tycker du ska ha en "knoku" för du brukar inte ha det lika ofta som krulligt hår. :))

http://alvakarin.blogspot.com

nennlill

30 maj 2012 13:50

joo det har jag men den är för stor och kanske lite för enkel :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nennlill - 23 maj 2013 11:19

Hej!  Kommer kanske inte att blogga här på ett tag nu. Ska testa på blogspot! Så ni kan ju läsa där :): Nennlill.blogspot.com Besök gärnaa! :) Men ska nu till stan me mamma för att söka lite mat till bussresan mot hesa.   //Linnéa ...

Av nennlill - 22 maj 2013 15:32


Hej!  Kanske sista inlägget för den här veckan, ska ju ti Hesa på freda  o ska pack i mrn. I skolan ida så va de hen dagen= Man sku kle ut  sej ti pojk om man va flicka o andra vägen. Kledd ut mej. Ja o några  andra va typ di enda... Men alla...

Av nennlill - 21 maj 2013 18:36

Hej. Varmt som vanligt i da då! Sommarlovet börjar först om ca.2 veckor men de e no nestan som sommar ren! :) Igår va de lillastaffettkarnevalen. Ja va no bara me o fota men de gick bra fö lagen! PÅ fredag ska ja ner till hesa. E ju staffettkarneva...

Av nennlill - 17 maj 2013 15:42

Sitter/ligger i min säng och skriver. ska nog fara ut snart för de e ju ganska varmt o fint. Elr ja 32grader?! Seriöst de e som sommar här! I skuggan e de "bara" 27! :) Men fick ta på mej short efter skolan höll på att dö me svarta byxor! Men ja ...

Av nennlill - 16 maj 2013 13:38


Hej. När jag loggade in så såg jag att jag fått en ny komentar. Jag blev ju såklart glad, fast det var ju inte en sån komentar man vill ha... : Kbry!  Tack tack det värmer! Jag får väll skriv va ja vill! Man måst ju int komenter nå skit! Nåja...

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards