nennlill

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av nennlill - 5 maj 2012 15:27

Hej! Känner mig dålig i dag har hostat hela dagen! 

skrev inget i går jag vet... Förlåt! Jag var med Lovisa, vi var

vid 2 kompisar som går på vår klass vi lekte "bumbibjörnarnas fängelse"

KUL! Sen när jag skulle hem såg jag och Lollo en katt som satte uppe i en lyktstolpe! 

Sen när den skulle ner trillade den! Det var typ 6-5 m!!! Men som tur klarede den sig!

I dag skulle jag merett på en tävling till Kristinestad men när vi var där vid bussen så sa mamma

att jag var för sjuk! läge! Men nu har jag just kommit hem från mommos för min morbror fyllde 30!

Men nu skulle jag måsta laga bigen! Den ska vara inne på onsdag! kommer aldrig bli färdig!

Blev ganska sur när jag just blivit färdig med en sida sa pappa att jag skulle börja om på ett annat sätt

för att det skulle bli mindre att göra! Jaha så jag ska börja om!

Så nu ska jag laga om allt!

PS. Jag har inte så många bilder på lager! DS.

Men häre heddern!

Pricken på hennes födelse dag!

// LInnea<3 

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards