nennlill

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av nennlill - 22 maj 2012 12:56

Tjenare! Kom just från skolan. Det blev ett inlägg i alla fall ;)

Det var skolfotboll i dag. När jag kom till skolan sa en kompis att flicklaget från skolan hade vunnit en match!

Så vi hade bara lite av timmen och sen for vi och kollade nån match. Det var +20 grader eller mer i solen!

Sånär man inte orkde se på kunde man sola lite. Så hade vi mat, Efter maten for vi igen och kollade. Flickorna hade spelat allt och vunnit allt med! :) Så då kollade vi på pojkarnas match. De vann också allt så båda lagen gick till final! Yeah.

Flicklaget fick sluta 11 medan vi 14! Fuusk...  Nu ska jag byta om och sedan cykla i väg till gamla mommos!

// Linnéa♥

Av nennlill - 22 maj 2012 07:21

Hej, i går hann jag inte skriva sorry! I skolan var det som vanligt bara att vi hade kyrkrace.

Efter skolan så skulle vårt lag bestämma vad vi skulle ha på oss när vi sprang, för vi kunde inte ha kolans paitor!

Jag for hem och gjorde inget! Efter maten for jag till Fannys. Karin var också där!

Vi hoppa,  o åt kladdkaka som Fanny hadd baka!

De va rikti kul! Jaa sen till slut så vi på nån film. Jag sku hem halv 9 men va hemma 9...

I dag sku pappa bort kl 5 på mornen så mamma väckt mig kl 8!!! För hon, matilda o valter sku bort då!

O jag som börjar 10! Hu hu. chattar just nu me Karin.

Gulliga Karin.


Yess klockan e ju int nå myki ennu så jag kan bara ta det lugnt! I kväll är det lilla stafettkarnevalen!

Kl. 4 ska jag till min gamla mommo så vi får se om det kommer nåt i kväll.






// Linnéa 










Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards