nennlill

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av nennlill - 28 maj 2012 14:32

Hejsan hejsan! Snart är det torsdag och avslutning!

I dag på gumppan skulle vi till stranden men det regnade så vi fick vara innomhus!

På finska timmen var läraren borta så vi hade en annan och vi fick fara ut och spela basket!

En sak till om skolan: Vi fick PIZZA! Woohoo! 

Efter skolan kom jag derekt på datorn men jag han inte skriva nåt för Matilda och hennes kompis

kom hit...  :( I morgon börjar jag 10 och vi har knytkalas! Yess :)

Jag vet inte vad jag ska ha med?! Jag tror jag ska baka något...

Eller??

Nåjaa, nu ska jag på träningar. Hoppas Fanny   och Jasmin kommer :)

Vet inte om det ska bli så kul men som tur är det varmt! Vi fick veta vad vi fick i gumppa och modde i dag jag fick i modde: 9 och i gumppa: 9  

//Linnéa♥ 







Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards