nennlill

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av nennlill - 18 maj 2012 14:21

Hejj! Jag har varit här hos Fanny en stund nu. Vi har sett på disney chanel. Jag har lagat en pappers dator till Fannys lilla syster... Men i dag så skulle jag vakna liite tidigare för att det var kul/ful dagen i dag så jag skulle laga mig. Jag liknade rikti en pojk! Men Fanny va son en! Det var jätte kul för alla hade klätt ut sig jätte kul! Undrar vem som vinner priset?! I kväll ska jag och resten o gänget sova över hos Karins. Men snart ska vi fara till karins och tyyp planera!

Sen ska jag bara slappa ( bara man skulle kunna vara ute ) 

ÅÅjj åjj !   Där skulle jag vilja vara!

// LInnea

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards