nennlill

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av nennlill - 6 maj 2012 19:19

Ojoj nu blev det ett sent inlägg! Fast jag har varit på nästan halva dan har jag inte lagat nåt inlägg!

På morgonen lagade jag lite av min bige uppgift eller 3 sidor om man ska vara exakt! Efter maten 

for jag och pappa till pappas jobb för att kopiera de 3 sidorna om jag skulle råka tappa bort någon!...

Sen när vi kom hem har jag varit ute med Pricken och då insåg jag att jag skulle måsta förbätra hindren!

+ att laga några nya och bättre! Jaa så då for jag upp på datorn och började söka efter några fina hinder man skulle

kunna laga! Jag såg också på hinder till salu men det var sviin dyrt! OCH DÅ MENAR JAG JÄTTE DYRT!!!

Så den tanken kunde jag skippa!Så spelade jag på ett spel och tittade på find it om det fanns något där!

Här e några av hindrena jag ska försöka mig på!( om de syns, orkar inte ladda upp ):


 

Tycker ni de är fina? De har så fina färger! Jag tror kanske inte att jag lyckas lika bra...

//Linnea

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards