nennlill

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av nennlill - 20 maj 2012 11:00

Hej hej!

Nu ska jag snart till touhutalo med mamma och Matilda...

Det började med att Valter skulle dit med sin kompis, då ville matilda också dit!...

Men jag tycker att jag börjar bli för gammal för det men. Jag, mamma, pappa, Matilda och Valter har "pina" ved, så nu e ved boden full! Efter det for jag ut med Pricken och Matilda med Totte.







 




Pricken hoppade jätte duktigt!

I går var jag med Karin o Repe, vi bakade kladdkaks muffins!

Sen for repe hem och då for jag och Karin ut med Pricken och Totte, Totte sprang hela tiden så Karin hann nästan inte med! :) Frasse var och så på, han var väldigt nyfiken!

 

Som sagt! ;)


// Linnéa♥












Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards