nennlill

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av nennlill - 22 juli 2012 18:49

Hej nu var jag färdig med etase!

Har just prackat med att ladda upp några bilder!

Så nu kommer det lite av allt möjligt!

 

uppsii! Blev suddig! Men fotade bara 3 naglar de andra blev helt förstörda!

Det står ju tor, men det skall nog vara nåt annat. Men tor heter min kusin!

 

Gulliig! Köpte den när jag var & shoppade. 1.50€ seppälä.

 

Lag bara ut 2 bilder men de andra var inte så fina :)

//Linnéa

Av nennlill - 22 juli 2012 18:22

Hejjsan!

Ska snrt börja äta men nu blev det ett litet inlägg!

Kommer ett länf´gre senare! Var inte med Karin sen till

sist men nog med Fanny! ska snart som sagt & äta pizza :)

Men när jag var vid Fannys så lackade vi naglarna & hoppade 

på sntudsmattan! Måste gå nu men kommer lite bilder i nästa inlägg!

 

//Linnéa

Av nennlill - 22 juli 2012 14:11

Grattis Alva på 13 års dagen!!! 

Alva fyller 13 i dag! Wohoo! Hahaha

Ska snart & äta plättar & sen bär det av till Fannys.

Ska vara med Fanny & kanske Karin??

Men juu, har varit & tränat i dag! Var nog helt ok!

Ganska tungt men... Karin ringde just & hon ska komma hit innan

vi far till Fannys. Ska äta plättar, vet inte varför Fanny inte kommer??

Nåjaa Hejdåå!

 

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards