nennlill

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av nennlill - 17 juli 2012 13:28

Vacker rubrik...

Nåja men sitter här och hör på när jasso & Fanny spelar nintendo.

J: Bra jasmin sväng, SVÄNG!

f: Jag är först

j: jag e tredje

j: fuck fuck! Jag e fjärd.

F: nu e jag i mål!

F: Skut jasso kör förbii!!!

Hehehe...

Fint tal! 

Nåja men vi har bara 2 nintendor så alla kan inte spela.

Så jag väntar på att det är min tur! Sen får ni gjärna 

rösta i omröstningarna & komentarer!

//Linnéa

Av nennlill - 17 juli 2012 12:07

Heej!

Väntar på att Fanny & Jasso ska komma hit.

Vet inte vad vi ska göra!? Men nu tidigare i dag så var vi på torget 

& då så fick man testa hur det var att vara upp & ner i en bil!

Testade så klart & det var ganska häftigt!

Men nu så väntar jag på dem så...

//Linnéa

Av nennlill - 17 juli 2012 09:28

Hej hej fick en komentar i går av en viss Fanny:

Hej kan du sätta ut bilderna på det du köpte?

Ungefär så där var frågan & nu kommer bilderna! 

   

Joggingskor från vasa sportia eller nåt sånt för 118 €

 

Oäkta converse från kookenkkä för 14.95€

 

Höstskor från inter sport för 25 € ( de hade kostat 129€! )

   

Mintgröna jeans från gina tricot för 10€ !!!

 

Huppsis de blev en sned bild... Nåja men ( vet int hur man stavar det men...)

chinos från H&M för 10€.

 

Fin bild... Kofta från H&M för 10€

 

sport tights från vasa sportia? för 39.90€

 

en sport pajta från ? för 16,? €

 

Shorts från H&M för 12.95€♥

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards