nennlill

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av nennlill - 15 juli 2012 16:26

Hej sitter här & väntar att klockan ska bli 20 över 6...

Ska då till stan med Jasso. Hon ska uppträda i kväll men sedan ska 

vi gå runt lite i stan eller nåt. Jag tror att det bara är jag & jasso

av alla 6 kompisar som är i stan för tillfället?!

Alva är i Sverige, Fanny i Björneborg, Karin i ???

& Repe i Helsingfors tror jag! Annars är det bara jag & Jasso här!

Har på mig ett par mintgröna byxor från gina tricot, en rosa topp från J&C

& en lila kofta från united colors of beneton.

Har åttitals stil i dag! Ser typ ut som en clown!

Har inga bilder att bjuda på så det får bli något gammalt!

 

Vi var i alla fall på den säkra sidan!

 

//Linnéa

 

Av nennlill - 15 juli 2012 11:40

Hej hej!

Sitter här och måste skriva ett snabbt inlägg.

Vi skall snart äta & efter det ska vi  till stranden.

Är jätte varmt i dag! Jippie!

Sen i kväll ska jag vara med Karin & Jasso. 

Har nu på morgonen varit & tränat med mamma & Matilda.

Fick typ solsting eller nåt! Som sagt är det jätte varmt!

Han inte vara med & laga headern färdigt. Men Karin har kanske lagat

flera alternativ om hon han med det!?

Var en fin dag i går fast det regnade lite?

 

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards