nennlill

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av nennlill - 7 juli 2012 09:03

Hejsan! Nu har det varit en liten paus i de två senaste dagarn!

Förlåt för det! Men jag har varit med mina kusiner, sovit över i en båt vid mommos,

simmat & varit ute med båten. Hela tiden var vi med våra kusiner!

Men nu har jag laddat upp bilder så nu kommer det!

 

Jag & Svea ♥

Alma!

Men i dag klockan 3 kommer Fannys efter mig för vi ska till hennes villa.

Jag,  Rebecca , Jasso & Karin! 

Måste gå & packa nu men 2 bilder till!

 

Vackra näckrosor!

Men nu kommer jag ju att vara borta i 2 dagar till, så jag hinner inte skriva!?

 Men titta hit i alla fall! :)

 


MVH: Linnéa^ XD

 


Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards