nennlill

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av nennlill - 21 juli 2012 18:52

 Heej!

Sitter här & kollar på datorn! Åt just mat här & är  mätt & glad!

Huhhu! "Småbarnen" gråter för att Matilda & hennes kompis bråkar med dem...

Men var god mat & annars är det bra Bara att datorn e liite tög! Måste vänta typ

hela tiden! Menmen! Kan ju inget åt det! Så får vänta lite nu & då!  

Juhuu! Snart ska detta gänget+Karin & en annan på Alvas13 års "kalas"!!!

jppie! Håhhå har tyvärr inget annat att skriva om men jajja!

Skriver mer i mrn eller kanske om jag hinner i dag!?

Bye bye //Linnéa

Av nennlill - 21 juli 2012 15:33

Hej hej!

När jag loggade in så såg jag att jag hade en fråga! Men det

var 10 frågor!:

1. När du korsar armarna vilken arm lägger du överst?: det är väll höger tror jag! :)

2. Vilka språk kan du? : Jaha där kom den frågan:) Men det är svenska!, engelska & finska...

3.Vem är din idol?: Jaa det var en svår fråga! Jag har väll ingen idol direkt! Men kanske min Fammo?

4.Vad gör du på fritiden? : Som de flästa brukar, vara med kompisar & träna!

5.Vad tycker du om One direction?: Kanske inte världens bästa men helt ok! ;)

6. Hur många djur har du? : Jag har ett djur, en kani, min lilla syster har också en, sen har hela familjen en katt.

7.På vilket ställe är din header gjord? : Den är gjord på min förra skola.

8. Är du kär i någon?: Neej inte just nu, tyvärr ;)

9.Hur många har du varit ihop med? : Kanske 2???

10.Hund eller gris? : både och! Hahahaha!

Haha den sista var kanske nog hund men grisar är så gulliga!??

Men nu ska jag & fira nån som fyller 40. Så bloggar kanske mer därifrån?!

 

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards