nennlill

Alla inlägg under mars 2012

Av nennlill - 26 mars 2012 14:19

Yess!!!

i dag på sista timmen hade vi finska men vi så på film i

ställe för att ha förhör! 

på 2:a timmen hade vi gy. som uppvärmning hade vi brännboll

och där blev man smått förbannad men annars bra!

sen hade vi att vi skulle göra keografi eller nåt liknande till ett program!

Ja o nu har int jag gjort så myki mer i da...

Några arga kompisar e inte kul! Fast jag var en smula arg i dag!!!

Min cyckel skulle värkligen behöva tvättas nu  när det inte är så kallt längre!

sådan e min cyckel!

tur att det inte e lika kallt längre, ååh vad jag vill att det ska bli sommar snabt!!!

   Men i kväll ska jag kanske va med Karin!

Då blir det glada saker ska ni tro!

Nu ko jag att tänka på lägerskolan förra eller förrförra året!

Kolla in bilderna!

 

Visst e di fina!!!? jag älskar den här bilden!

fotad av mig!

och så var det ju knubbisen!...

alltså de e världens finaste natur där!!

// nennu!     

Av nennlill - 25 mars 2012 17:04

Hej nu är jag vid Karins igen!

Vi har fotat och spelat lite gitarr...

 

Karin spelar

   

Detta hade jag på mig i dag:

Paita: JC

byxor: Code

Och det här är skorna som är jätte FIINA!!!

  Men jaa bara längtar tills jag kanske får dem...

//Linnea

Av nennlill - 25 mars 2012 14:08

Hejssan allihopa!

Hej hej nu är jag med karin, fanny kunde inte vara ennu för hon skulle 

städa sitt rum...

trååkit!

men vi ska tyyp spela nå spel snart.

Jag har fått kattsjukan! Katter e så gulliga!!!!

Älskar katter, skulle vilja ha fler!

   

Visst gulliga!!                             De här med!

Jaa hejdåå!

//Linnea

Av nennlill - 25 mars 2012 11:56

HEJ!!!!!

I går morn for karin och fanny hem. Tidigt,för vi hade treningar...

efter maten for jag och mamma till stan för vi skulle se på ett par skor.

De är skiit snygga men jag fick dem inte!!!

Men vi hittade några paior i samma butik.

Efter det for vi till en annan butik och där hittade jag ett par

byxor för 45€!!!

mEN DET VAR DE VÄRT!

sen hade pappa en ishockey mach!

men den var vi bara snabt på för sen skulle vi hem och packa för vi skulle sova över vid

fammos och faffas.

så nu har jag just ätit våfflor och mat!

Fammo e bäst på att laga mat!

 

de ser tyyp yt så här!

men de där skorna jag ville ha såg typ ut så här:

 

de där skorna på bilden liknar jätte mycket bara att de inte var blommiga utan svarta!

VISST GULLIGA!!!!!!

men nog om det nu... mamma och pappa har varit på nån sorts jubileums grejj så det var

därför vi såvde över...

// NENNE

Av nennlill - 23 mars 2012 17:29

Hejsan hajsan!

Tyvärr så kunde eller hann jag inte skriva i går...

I dag efter skolan for fanny och karin på ett hemligt uppdrag...

Karin skulle köpa ett par klackaskor och fanny skulle sätta undan ett par åt sig...

Jag vill oxå ha ett par såne men jag kanske inte får för mamma,

och så är min storlek slut!!!

sen for vi till fannys, hon måsta sköt sina syskon.

O nu e vi vid mitt, di ska kanske sova över här...

men i så fall så måst di fa hem tidit i moron...

Vi har treningar.

Jag sku måst sätt ut en bild på dem men di finns int!

men nu ska jag snart eta så hej då!

//Linnea  

Av nennlill - 21 mars 2012 14:36

Hej!

i går efter skolan var det stafett karnevals uttagningar...

Jag kom med!

Efter det var jag med alva och fanny.

när vi var på väg till alvas såg vi karins mössa!men de va int karin!

när vi var framme spelade vi på ett udda spel!

plötsligt såg vi karin igen, fast den här gången var det inte heller hon!

jag fick jätte brottom när jag skulle hem! hade glömt bort tiden!

så jag kom nästan för sent till treningarna...

Där stukade jag tyyp tummen på uppvärmningen!

men i dag!:

fanny har fått stafett karnevalen på hjärnan!!!! 

Jag tycker det ska bli kul!

så i dag for hon med lollo och skulle planera vad de skulle ha på sig när de springer.

jag tror de måste ha skolans paitor.

så nu e jag med karin!

Vi har spelat ett lite konstit spel...

Jag och Karin, med min,alvas,karins och fannys cycklar.  

Hejdåå

//nenne 

Av nennlill - 20 mars 2012 08:13

Detta skulle vara några saker som jag inte skulle tacka nej till!

men jag tror inte jag kommer få det i första taget!

 

Jeffrey Campbell!

gulliga shorts!

    

kanske inte favoriten men snygg!

//nennu!  

Av nennlill - 20 mars 2012 07:47

Hej! 

tyvärr han jag inte skriva i går efter bowling kvällen.

Men det var jätte kul. Fick ingen strike men annars gick det bra!

Det var inte så många men det spelar ingen roll!

jag var med lollo, hennes pappa och jasso.

lollos pappa vann, lollo kom andra, jag tredje med 103 poäng och sist men inte minst:

Jasso.

I dag har jag musik, modde,modde...

vi har ett förhör på musik men jag har glömt att öva...

   

några snygga tjejer på pyjamas party för några månader sen...

Vi måste ha det snart i gen! 

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards