nennlill

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av nennlill - 13 mars 2012 14:58

Tjenare!

nu sitter jag här med karin o spelar på olika spel?!

 

detta var när jag karin, alva,fanny o jasso sovd över hos fannys!(

Karin fota. )

i dag i skolan hadd vi musik, matte och modde.

en från klassen fjanta sig rikti myki!

allihop gapskratta tyyp!

kulast modde timmen ever!

På musik hade vi doobido, vårt lag förlorede som vanligt!

Matte var trååkigt!

I kväll har jag treninga i SKOLAN!!!

int vill man nu fa ti skolan fri villit... eller???

jag fösöka ladd upp men det for lite fel... eller vad man nu ska sej.

Jag o karin hadd på shortsen i da i skolan, alla stirra eller fråga var vi hadd köpt dem.

hejdåå

// nennu♥

Av nennlill - 13 mars 2012 08:02

Hej i gen! nu ska jag ladda upp några bilder som ni får se i kväll! 

Hoppas jag!

   

detta var i somras!♥gulli!

hejdå...

//nennu

Av nennlill - 13 mars 2012 07:50

Hali halo!

i dag om det e varmt ska jag ta på mig de där shortsen som vi lagat!

men här kommer mer bilder från i går!

karin ville flyga!...

...det ville jag med!   

I dag börjar jag 10 så det är bra! MEN vi har en skiit tråkig dag i da!

på kvällen har jag träningar, så jag vet inte om jag hinner göra så mycket i dag... 

men nu så ska jag börja laga mig klar

BYE//nennu♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards