nennlill

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av nennlill - 19 mars 2012 14:16

NU är jag tillbaks!

jag älskaar skoor och kläder så nu kommer det lite 

snygga saker!!!!

 

det är sååå snyggt med klänningar!

 

skoorna är gulliga!

men nu kommer det måånga snygga skor!!!!

 

jag älskar tyyp alla!!! fast de gråa och svarta är kanska favoriterna!! 

//Linnea


Av nennlill - 19 mars 2012 13:40

Hej!

i dag började den konstiga veckan!

vi har fått laga om våra sheman men man ska ha lika många ämnen som förr...

men det är kul för då får man nästan inga läxor!

men man fick inte ändra:

Finsa

Gympa

Musik &

Textil...

första timmen hade jag gjort till matte, det var kul för vi förstorar,

men vi förstorar inte vad som helst utan vi fick välja själv!

så det är som bild konst!!!

andra timmen hade vi gympa, vi skulle och simma.

vi tränade oss på livrädning! 

vi fick lära oss ett hopp som heter kråk hoppet!!!

sen skulle jag meret  ha bi ge men jag orkade inte så jag tog matte i gen...

 

 sista timmen hade vi finska... SUGAND!!!

vi hade förhör på ord, i förra förhöret fick jag 10/10! första gången!

vi fick sluta tidigare oxå! det var oxå första gången!

På vägen hem var det ett par pojkar som satt på vägen (lite konstit!)

och ropade Junnu till mig, hur dum kan man va???

men jag brydde mig inte och cycklade vidare!  

I kväll har vi bowling kväll med HELA klassen...

ska bli kul, men mamma ska med! Nog för att det skulle vara värre om pappa skulle

följa med, han skulle tyyp ropa strike om det for i "rännan" eller vad det nu heter.

 men nu ska jag och mata katten så...

//Linnea  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards