nennlill

Alla inlägg den 14 april 2012

Av nennlill - 14 april 2012 07:30

Hej!!!

Vaknade just sorry att jag inte skrev i går hann inte på dagen,

& på kvällen var pappa på datorn...

Ja men på dagen i går så var det ju skola, 2 sista timmarna hade vi tx.

Jag syr en lappkudde, den blir jätte fin!

Efter skolan for jag hem, åt 2 mockarutor & packade...

Kl 14.56 var jag på väg till bion, men jag måsta vänd om för vår katt 

börja förfölj mig & de får han int jö...

sen var jag på väg i gen! efter 10 minuter var jag på mötes platsen men bara jasso 

va där. Så vi for till bibban fö jasso sku ha en bok till skolan.

När vi kom tillbaks var alla där förutom alva. Men hon kom snart dit.

Så fo vi o köp godis o sen till bion o köp biljetter o popckorn.

Så började filmen, det var Titanic i 3D!

De var en bra film fast jag no sett lite av den hos en kompis

men de här va nå annat! Nåja jag börja ba gråt liite i slute...

När jag kom hem åt jag o så åt jag lite mer!

så blev jag plötsligt jätte sur & trött??!

så jag for o sova kl. 21.30 ren!

skall inte tråka ut er mer

// Linnea  

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards