nennlill

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av nennlill - 17 maj 2013 15:42

Sitter/ligger i min säng och skriver. ska nog fara ut snart för de e ju ganska varmt o fint.

Elr ja 32grader?! Seriöst de e som sommar här! I skuggan e de "bara" 27! :) Men fick ta på mej

short efter skolan höll på att dö me svarta byxor! Men ja kom just hem från stan me mamma

o lillebror... Köpt glass o lite småsaker. Ska till Vasa imr fö att sök en avslutnings klänning.

Har klarat av ett finska förhör och lite annat då idag.  Sku seriöst måst ladd upp nå bilder! 

Men orkar int! :S Nåja fö gö de senare ikväll. 

 

Guud föra årets avslutnings klänning! Va f*n tänkt ja på? Nåja köpt den 1 da före avslutningen...

         

Nawws!

   

Summer! ♥

måsta ta några gamla bilder. blev annars så tråkit.

 

//Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards