nennlill

Alla inlägg den 5 april 2013

Av nennlill - 5 april 2013 15:48

Hej!

Som ni kanske såg så hade jag "lite" stavfel i inlägget före det här... 

Men jag kan inte se vad jag skriver och jag kan inte tadera bokstäverna.

Hade fått några frågor och blev ganska glad! :) Tack! 

1. Hur länge har du bott i Sverige? = Jag bor i Finland

2. Spelar du moviestarplanet?= NEJ det gör jag INTEE!

Men i skolan så var det vell helt ok... Alva är ennu sjuk. I mrn ska 

jag först till kokkola för att shoppa och sen på kvällen ska jag till 

Jassos. kommer 2 klänningar jag designat och sytt...

 

Ska ha denna på våravslutningen om jag hinner gå ( ska på studentfest till Åbo )


 


Hade denna på julfesten som jag sydde på tx :)

Komentera gärna vad ni tycker om dem!

 

//Linnéa

Av nennlill - 5 april 2013 12:00

HEJ! SHH 

SITTERHÄR I SKOLAN. HAR FÅTT INTERNET TILL JUPPIN!!! HAHA MEN NU SKQ JAG PÅ TIMME.


Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards