nennlill

Alla inlägg den 15 september 2012

Av nennlill - 15 september 2012 20:08

Hej! 

I går var jag nästan hela dagen hos fammos & faffas. SEn på dagen när fammo skulle

föra hem mig så frågade hon om jag ville ha en system kamera. & så klart sa jag ja! Så hon sa

att de kanske skulle köpa en till mig tillsammans med mamma, pappa, mommo, moffa & de till

julklapp. Så klart blev jag glad MEN! Det var fammo & faffa som köpte min nuvarande kamera 

så det känns lite hmm jahaa... Kanske lite bortskämd??? :) Men när jag fick kameran så blev jag jätte glad

för då var den där kameran jatte bra men nu så e den lite mommo aktig men kommer nog att använda

den efter att jag kanske ska få en system kamera! Men i dag så har jag varit till kokkola & "shoppat"

Nej det kan man inte säga, köpte bara en topp... Hittade 2 par likadana skor men ett par var ganska

JÄTTE dyra! Men de andra var helt jätte fina!!! Det var ett par höst skor & jag fick de inte!!!

Sen blev jag jätte sur, efteren stund så frågade mamma om vi skulle köpa ett par DRdenim från Code,

men jag var så sur att jag sa NEJ!!! Hon frågade också om vi skulle  fara till skoafärerna i stan men 

var för sur! Nu så har vi främand här har eti just & nu så vill ja bara vara på datorn men nu ska jag 

efter en Ipad till Tildas...

 

//Linnéa

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards