nennlill

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av nennlill - 10 augusti 2012 16:09

Hejsan!

Har ju varit med Jasso men hon for hem för en stund sedan. 

Vi spelade ett spel, åt blåbärspaj & kastade fresbee. Sen skulle hon hem.

Nu vet jag inte vad jag ska göra så jag sitter här & bara tittar på datorn!

Jasso sa att Karin hade sjuk mage, fanny är borta & allen vet jag inte var hon är!?

Såå då får man väl bara sitta :(

Känner mig som en jätte stor soffpotatis!



Haha!!! nu vet jag inte riktigt om ni ser bilden för man kan inte kopiera

bilder till bloggplatsen så här men jag ska se om det funkar i alla fall?

nej det funkade inte så jag tog bort bilden! Faan!

//Linnéa

Av nennlill - 10 augusti 2012 11:45

Heeej!

kan inte fatta det! Hoppade 1.40 i går på tävlingarna!!!

Om ni undrar så ska jag nog fortsätta att blogga. Det var bara en sån där

"dålig" period för mig... Var typ skit sur & tappade humöret lätt!

Hahaha men det är över nu så det kommer värkligen att ta en stund innan jag slutar att blogga!?

Nåja fick en ny kusin i natt! :) ♥♥♥ En pojke. 

Har varit & tränat med mamma tills i morgon. Har haft jätte mycket träningar & tävlingar!

Ringer i alla telefoner här så mamma springer runt!

Nu skall jag och äta mat. Så vi får se vad som händer efter maten?

 

//Linnéa ♥

Presentation


Hej jag är en tjej på 13 år som bloggar om vardagen & kompisar.Jag kommer från Finland men pratar svenska :)
följ gärna bloggen♥

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

ska jag laga en ny blogg eller stanna här?
 Stannaa!
 Byt den här sidan suger!
 Byt det skulle vara kul att läsa på en annan sida
 sluta att blogga
 annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

Gästbok! Skriv här!


Ovido - Quiz & Flashcards